23/09/2021

NOLINA CEBULOWA w wodzie...

Nolina kupiona 1.5 roku temu w ziemi słabo rosła, od 6 m-cy jest w wodzie z trochę keramzytu i nolina ruszyła, ma zdrowe korzenie, mocne trawiaste liście. 
 
 Nolinę wyjęłam z ziemi, z cebulek usunęłam ziemię pędzelkiem, opłukałam, do słoiczka wsypałam 1/2 łyżeczki zmielonego węgla z apteki (zwykłe tabletki węgla z apteki mielę w młynku i przechowuję w małym słoiczku - węgiel w kapsułkach nie nadaje się, gdyż ma dodatkowe składniki w tym cukier), dolałam 100 ml wody odstanej i włożyłam cebule na 2 tygodnie. 
 
 Po tym czasie słoik wypłukałam, wsypałam keramzyt, włożyłam nolinę i wlałam 150 ml odstanej wody, cebula jest na keramzycie, korzenie w wodzie między keramzytem. 
 
 Raz dolałam odżywki Agrecol żel i liście pod mały prysznic, wisi na "wodnej" ścianie, jasnej bez dużego słońca.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedziny, o roślinki co i jak w wodzie zapraszam pytać w komentarzu, pozdrawiam.