27/09/2021

PIENIĄŻEK PILEA PEPEROMIOIDES z ziemi do wody...

Pieniążek (Pilea peperomioides) kupiona 6 m-cy temu rosła w ziemi, niestety, wizualnie zaczęła marnieć, liście oklapłe, blade, mimo stania przy oknie bez słońca i podlewania umiarkowanego.

Więc 1 m-c temu wyjęłam z doniczki roślinkę, usunęłam ziemią, włożyłam do wody aby ziemia z korzeni łatwiej zeszła, przy pomocy pędzla do farbowania włosów usunęłam ziemię.

Do pojemnika wsypałam keramzyt, włożyłam pieniążka, wlałam 200 ml odstanej wody kranowej, wisi przy oknie bez słońca w łazience, za m-c doleję trochę odżywki Agrecol żel zamiast wody, teraz po m-cu odżyła, ma mocne łodygi i liście, wypuszcza nowe.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedziny, o roślinki co i jak w wodzie zapraszam pytać w komentarzu, pozdrawiam.