26/09/2021

STROMANTE TRIOSTAR z ziemi do wody...

Stromanthe Triostar to kolorowa roślina z rodziny marantowatych, 1,5 m-ca temu kupiłam z grupy na FB w doniczce w ziemi. 
 
W domu od razu roślinkę wyjęłam z ziemi, usunęłam ziemię, włożyłam do wody do namoczenia korzeni aby ziemię łatwiej usunąć. 
 
Następnie pędzlem do farbowania włosów usunęłam delikatnie ziemię z pomiędzy korzeni, opłukałam pod zimną wodą. 
 
Do wody odstanej z keramzytem włożyłam roślinę, stoi na oknie ze słońcem, wypuszcza nowe liście, jest zdrowa i pięknie kolorowa. 
 
Raz płukałam, dolałam odstanej wody, za parę dni dodam odżywki Agrecol żel zamiast wody, potem samą wodą gdy będzie trzeba.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedziny, o roślinki co i jak w wodzie zapraszam pytać w komentarzu, pozdrawiam.