06/10/2021

Aeschynanthus Japhrolepis "Twister"-Eszynanthus z ziemi do wody...

Aeschynanthus Japhrolepis Twister - kaskady fantazyjnie poskręcanych, ciemnozielonych liści, do których w momencie kwitnienia dołączają czerwone kwiaty. Ich kształt i kolor sprawia, że przydomek eszynantusa to “red lipstick” – czerwona szminka.

Aeschynantus poradzi sobie w typowych temperaturach panujących w naszych mieszkaniach, takich jak 18-24C.

Lubi wysoką wilgotność powietrza i zraszanie, jest wrażliwy na zimno, przeciągi i gwałtowne skoki temperatur, lubi jasne miejsce bez dużego słońca.

Usunęłam ziemię z korzeni, dobrze wypłukałam pod zimną wodą, do pojemnika wsypałam trochę keramzytu, włożyłam roślinę, dosypałam keramzyt i wlałam 100 ml odstanej wody kranowej.

Wisi w łazience od 1 m-ca, za 2 tyg, doleję ciut Agrecolu żel, będę dożywiać co 2 mce zamiast dolania zwykłej wody.

Roślina ładnie się przyjęła, wypuszcza nowe listki, korzenie zdrowe.

Bezpieczna dla zwierząt.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dzięki za odwiedziny, o roślinki co i jak w wodzie zapraszam pytać w komentarzu, pozdrawiam.